АпаратНовиниІнфоцентрКонтактиАнтикорупція
Дата публікації новини: 2016-04-25

200 ВЕБ-КАМЕР ТРАНСЛЮВАТИМУТЬ В ОН-ЛАЙНІ РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС

Вони допоможуть уникнути штучного формування черг та запобігти можливим корупційним проявам. Про це, 21 квітня, заявив очільник Головного сервісного центру (ГСЦ) МВС Владислав Криклій.
«Ми дотримуємося принципу прозорості, тому більшу частину послуг вирішили перенести в Інтернет, тому що ми розуміємо, що слово «сервіс» в інформаційний вік не може працювати без Інтернету», – наголосив виконувач обов’язків директора ГСЦ МВС.

Також Владислав Артурович зазначив, що одними камерами провести реформи та анонсовані зміни неможливо, і на цьому зупинятися не можна.
«Ми ставимо перед собою амбітну мету – реалізувати принципово новий підхід надання сервісних послуг громадянам. Він базується на прозорості, доброчесності та орієнтованості на потреби клієнта» – зазначив Владислав Криклій.

Он-лайн сервіс працюватиме на офіційному сайті Головного сервісного центру та транслюватиме роботу територіальних підрозділів у режимі реального часу. Для цього необхідно буде вказати номер центру у регіоні або його поштову адресу.
Вже розпочато роботу 24-х веб-камер у сервісних центрах міста Києва, а також Київської, Чернівецької, Одеської, Дніпропетровської, Сумської та Вінницької областей з одночасною розробкою інтерактивних карт з вибором потрібної області.

Всього ж до кінця року планується запустити роботу 50-ти веб-камер у Регіональних сервісних центрах та близько 150-ти у Територіальних сервісних центрах по всій Україні. Вже закінчується встановлення веб-камер у Львівській та Харківській областях.

Він також визначив три основні переваги встановлення веб-камер, а саме: контроль і моніторинг реальних відвідувачів, громадський контроль та можливість для громадян спланувати візит до відповідного сервісного центру, виходячи з навантаження.

«Ми розраховуємо, що сервіс дозволить суттєво підвищити прозорість нашої роботи. Це дасть змогу забезпечити громадянам додаткову зручність користування послугами», – підкреслив Владислав Криклій.

На думку керівника ГСЦ, для самого сервісного центру он-лайн проект може стати стимулом для удосконалення та ефективним критерієм оцінки роботи.
«Для того, щоб зрозуміти, що це дійсно справжня реформа в дії, хотілось би побачити людей, які, по – перше, налаштовані на позитив, а по – друге, які будуть розуміти, що таке сервісний центр та сервісоорієнтованість персоналу і державних службовців для надання послуг саме населенню» – зазначив він.


За посиланням ГСЦ МВС України

Читайте також:

МВС України




Верховна Рада України




Президент України




Урядовий портал




Ми на facebook


Управління безпеки дорожнього руху

Про правила дорожнього руху

Камери сервісних центрів Черкаської області

Перевірка "Транспортні засоби у розшуку"
© 2009-2017. Створення та пiдтримка - Сергій Бондар
Регіональний Сервісний Центр МВС України в Черкаській областi
Яндекс.Метрика
Апарат Новини Інфоцентр Історія Контакти